Status ; TENGAH MENCARI PART TIME -.-
Beautiful Flowers
here we go .
Sunday, November 25, 2012 | 7:58 AM | 0 Rain[s]
assalamualaikum.
selamat malam dan salam sejahtera hehew, okay,esok dah start tuition aku.hmm excited maybe lah tapi aku rasa macam aku dengan awe je yg tuition dekat situ? or maybe ada je orang lain and i hope so.tak pasal2 esok datang nak daftar and student dia aku dengan awe je,serius lawak kan tapi tuition tu taklah baru bukak just dekat atas kedai and ramai orang tak perasan,cuma orang yang semangat waja macam aku je perasan,*sila muntah. hmm btw,baru minggu depan family aku pergi holiday,itu pun sebab ada kenduri kat kl tu and kakak aku study kat sana, kalau tak hmm tak tahulah =..= kawan2 aku pun tak jumpa2 lagi just 2 3 orang je.aku semangat ajak diorang pegi tengok wayang last2 diorang tengok dengan membe diorang and family,hmm takpelah , my jiran still ada tggu dia habis spm.okay yang tu aku jeles, nanti dia balik percayalah mesti dia eksyen kamen dekat aku yelah aku next year and dia dah habis , tak dapat plkn pulak ? haish untung gila. ehh tapi betul ke eh yang tahun depan plkn semua wajib? please dont ! jangan punahkan harapan aku untuk amik lesen,part time dekat mcD mahupun kedai dobi. please jangan hancurkan plan aku yang aku dah plan dari awal.hoho.dah la tak amik lesen this year,untunglah awak yang dah amik tu,yes awak kamen rider. bestlah buat orang jeles? cubit sat g. huh. k lah cukuplah.harap2 hari esok okay.amin.good night peeps.assalamualaikum. ^^


Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
italic underline bold Link

Old Post | New Post