Status ; TENGAH MENCARI PART TIME -.-
Beautiful Flowers
ehem
Saturday, March 30, 2013 | 2:41 AM | 0 Rain[s]
bismillahirohmanirohim.
assalamualaikum, ehe ye kalau tak aku balik harini yelah sekolah kat kedah, tapi aku KENA balik esok sbb ada konferensi  muka aku mmg selalu kena so chill k? haha, k aku post ni sbnrny nak luahkan la sikit hmm even 'dia' tak baca. ehem seperti yg dirujuk pada post sblm ini (ceewah) aku and dia secara officially dah pun clash.... mula2 sedih la takkan tak sedih kot tapi hmm aku cam confused dia cakap dia maafkan aku and kteorang berbaik balik TAPI ada benda yg kena ubah ! FIRST , jarangkan mesej , time cuti ni kat rumah mmg seriusly jarang la mesej, bangun pagi tu ada sikit then tak mesej langsung sampai ke malam..... SECOND! yang ni aku rasa takleh bla sangat, dia cakap nnt kat kelas jgn cakap langsung dgn dia cam before ni kteorang kekadang ada la sembang sekejap2 study sesama and dia taknak camtu dah , dia cakap IF ada benda PENTING je blh cakap, hmm... aku cam terfikir lah kan , boleh ke kteorang camtu? aku tak rasa la kalau yg second tu blh bertahan lama, aku faham niat dia baik, ye mmg baik tp kita kan dah clash and now kita kawan takkanlah tak boleh nak sembang sikit or dia buat camtu so that org akan tau kita dah clash? come on lah kalau dia rasa dia nak orang lain tau just ngaku kat orang ? aku sendiri tak faham and skrg aku siap tulis lg kat twitter #TeamSingle. hmm taktaulah sama ada dia betul2 still sayang aku or what ?! huh.





Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
italic underline bold Link

Old Post | New Post